Tuesday, February 20, 2007

Kurs med jobben


Ikke vet jeg om det er noe rart med meg, men de seks siste tirsdagskveldene fra 17.00-21.00 har jeg vært på assistentkurs på sykehjemmet hvor jeg jobber, og jeg har STORKOST meg. Det er så spennende å jobbe med eldre mennesker at jeg blir helt lykkelig bare av tanken. Jeg elsker jobben min, og demens blir bare mer og mer interessant og utfordrende. Det triste er imidlertid at disse hyggelige tirsdagskveldene idag tok en brå slutt..
Diplom - blomster - pizza - brus

Jeg får vel bare glede meg til neste gang jeg skal på jobb..

11 Comments:

At 20/2/07 22:44, Blogger Sunniva Erlandsen said...

softis

 
At 20/2/07 23:04, Blogger Eva Mari said...

jeg skjønte ikke helt hva softis hadde med saken å gjøre, vi fikk "bare" pizza og brus...

 
At 20/2/07 23:07, Blogger Sunniva Erlandsen said...

(himler med øynene) er du helt tett?

 
At 20/2/07 23:13, Blogger Eva Mari said...

hmm...

 
At 21/2/07 09:07, Anonymous Anonymous said...

ska e komma inn her å bryda "samtalen"...Eva-bli sykepleier! hehe

 
At 21/2/07 13:20, Anonymous Anonymous said...

Vil på det høyeste anbefale deg å se filmen, "de myke hender" - om livet på gamlehjem! Fantastisk dokukmentar/film.

 
At 21/2/07 16:08, Blogger Unknown said...

Koselig!

 
At 21/2/07 22:06, Blogger David Sletteland said...

Bra å jobbe med mennesker, selv har eg blitt litt lei av militær kursing.

 
At 21/2/07 22:43, Anonymous Anonymous said...

heey baby!!

whats up..lenge siden jeg har vert aa sjekket blogger maa jeg inromme!!men hvordan staar det til?savner ditt vakkre fjes!har faktisk oppdatert min egen blogg..check it out..saannt skjer naar man har influensa..hehe
love you
Silje

 
At 24/2/07 14:07, Anonymous Anonymous said...

Ja, både jobb og kurs er kjempekoselig! Gamle mennesker er skjønne, og kurs er gøy med interessante kursledere, og artige kursdeltakere. Har vært 6 artige uker - yeah!:) Yeah:D

 
At 25/2/07 16:23, Anonymous Anonymous said...

d e godt nokon likar å gjere sjukepleieting i alle fall... :)

 

Post a Comment

<< Home